.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شورای شهر بابلسر سلیقه‌ای عمل می‌کند

شمال نيوز: رئیس هیئت قایقرانی شهرستان بابلسر گفت: شورای شهر بابلسر سلیقه‌ای عمل می‌کند.
به گزارش شمال نيوز، فرامرز آقایی امروز در جمع خبرنگاران رسانه دربابلسر اظهار داشت: بابلسر مهد پرورش ورزشکاران و اسطوره‌های جهانی در رشته قایقرانی است.

وی افزود: با وجود کسب موفقیت‌های زیاد، تاکنون ناملایمات و بی‌مهری‌های زیادی از سوی مسئولان شهری و استانی در حق ورزشکاران این رشته شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه شورای شهر بابلسر از هر نوع همکاری با این هیئت امتناع می‌کند، تصریح کرد: سایت قایقرانی که بودجه آن از چهار سال قبل تاکنون تحقق یافته بود با پیگیری‌های مکرر هیئت قایقرانی با یک پیمانکار قراردادی در این زمینه منعقد شد.

آقایی اضافه کرد: با اینکه بر اساس قرارداد تاکنون یک سوم از کارها انجام شد اما شورای شهر شهرستان جلوی کار را گرفته است و می‌گوید برای گرفتن پروانه ساخت باید هشت میلیون تومان پرداخت کنید.

رئیس هیئت قایقرانی شهرستان بابلسر ادامه داد: ما حتی توان خرید یک دست لباس برای ورزشکاران خود را نداریم با این حال چگونه می‌توانیم برای پروانه ساخت، مبلغ هشت میلیون تومان پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه شورای شهر بابلسر سلیقه‌ای عمل، گفت: شورا باید حامی ورزشکاران باشد نه اینکه با مخالفت‌های نابه جا مانع پیشرفت ورزشکاران شود. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.